По вашему запросу ничего не найдено
Загрузка...
Перезагрузить

FUTUREkit – inovacijų vystymo procesą paaiškina iš abiejų jo pusių

odis “inovacija” – tai dviprasmybė. Pirma reikalaujanti akylo įžvalgumo stebint aplinkos pokyčius, tuo pačiu ji skatina kurti naujas vertes, paneigiančias beveik viską, kas matoma aplink. Todėl mes sugalvojome FUTUREkit – renginį, kuris inovacijų vystymo procesą paaiškina iš abiejų jo pusių.
Ne mažiau klausimų kelia ir tendencijos. Vienos jų savo svorį įrodo kurdamos naujus kelius kuriantiems ar komunikuojantiems vertę, kitos primena aidą kažko, kas jau buvo pasakyta. Jeigu nežinosime, kaip tikrąsias tendencijas atskirti nuo to, kas tiesiog madinga, matyti bendrą kryptį 2017-ais (ir 2018-ais, ir net toliau) gali pasidaryti labai sunku.
Nors didžiausius tendencijų lūžius jau paminėjome savo Brand Guide 2017 (tyrimas: http://goo.gl/M4AQWk), FUTUREkit yra mūsų noras žengti dar toliau.