Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

Lilas ir Innomine su orkestru po atviru dangumi!

Grupės koncertas Kalnų parke stebins ne tik muzikiniais sprendimais, bet ir šviesų bei vizualizacijų šou

Mamos dienos koncertas Žalgirio arenoje!

Šį šiltą ir jausmingų akimirkų vakarą viskas tik Jums, brangios Mamos!

''Mango'' lyderė Rima: ''Širdyje likome tokios pačios mergiotės''

Neseniai dukrelės susilaukusi grupės „Mango“ lyderė Rima Petrauskytė-Paulauskienė ilgai ramiai vietoje nusėdėti negali. Dviejų dukrų mama ir vėl grįžo į repeticijos sales tam, kad grupės gerbėjams galėtų padovanoti įspūdingiausius muzikinius pasirodymus. Rima jau netrukus grįš į sceną jubiliejiniuose „Mango“ koncertuose įvairiuose Lietuvos miestuose ir tikina, jog šį kartą norisi viską padaryti dar geriau ir tobuliau.

Režisierius A. Areima: žaidimas skatina mąstyti

Šiandien ir rytoj Juozo Miltinio dramos teatras kviečia į paskutinę premjerą prieš Didžiosios salės rekonstrukciją. Su būriu ryškių teatro ir kviestinių aktorių režisierius Artūras Areima pastatė spektaklį „Fizikai“ pagal Friedricho Dürrenmatto pjesę.

Timati – Didysis solinis koncertas Vilniuje!

Didysis Timati solinis koncertas Europinio turo Vilniuje metu lapkričio 2 d.!

Legendinės grupės Budka Suflera vokalistas Vilniuje – auksinis Krzysztofo Cugowskio jubiliejus

„Bal wszystkich świętych” (Visų Šventųjų balius), „Bo do tanga trzeba dwojga” (Nes tango šokiui reikia dviejų), „Jolka, Jolka pamiętasz” (Jolka, Jolka atsimeni) – kas nežino šių unikaliu atlikimu pasižymėjusių kūrinių. Po daugiau nei dešimties metų pertraukos vilniečiai turės progą gyvai išgirsti didžiausius grupės Budka Suflera ir solinius Krzysztofo Cugowskio hitus – atlikėjas atvyksta į Vilnių švęsti savo 50-ies metų sceninės veiklos jubiliejų! Išskirtinis koncertas įvyks balandžio 27 dieną 19 valandą Compensa koncertų salėje.

Inga Jankauskaitė: mano ožiaragiui patinka keisti planus tik vienu atveju

Didžiausiam savo karjeroje koncertui Kauno „Žalgirio“ arenoje besiruošiančią Ingą Jankauskaitę, iš koncerto organizatorių pasiekė netikėta žinia – planuotas kiekis bilietų parduotas. Šiandien koncerto organizatoriai skelbia papildomą bilietų pardavimą, kuris bus ribotas. Pasak pačios Ingos, tai labai maloni žinia.

Režisierė A. Leonova: apie technologijas kalbu per žmogų

Kovo 8 d. Juozo Miltinio dramos teatre Panevėžyje ir kovo 9 d. Oskaro Koršunovo teatre Vilniuje bus rodomi naujausi režisierės Agnijos Leonovos darbai – diptikas apie dirbtinį intelektą. Vilniečiai galės pamatyti pirmąją ciklo dalį – kūrinį „y: Alisa“, o panevėžiečiai antrąją – spektaklio „Sapiens“ premjerą. Dvidešimt septynerių metų menininkė sukūrė įdomų darbą, kuriame apie naujausių technologijų keliamą pavojų kalba per žmogišką prizmę. Čia ji pritaikė patirtį, įgytą dirbant su O. Koršunovu Lietuvoje ir su garsiu teatro meistru Tadashi Suzuki Japonijoje. Tarp repeticijų su A. Leonova kalbamės, kaip jaunajai režisierei sekėsi dirbti prie naujausių spektaklių, ką ji mąsto apie dirbtinį intelektą ir jo keliamas grėsmes žmonijai, galiausiai ką mano apie teatro meną bei jo galimybes nesustabdomos technologizacijos epochoje.

Rolandas Kazlas koncertais pristato naują albumą ''Poetai ateina''

Rolandas Kazlas ir „Pakeleiviai“ pristato naują muzikinį albumą „Poetai ateina“ ir kviečia į koncertus: balandžio 8 d. – Šiauliuose, 15 d. – Vilniuje.

Išvaizdos galia: pakuotė prekę gali parduoti arba pasmerkti nesėkmei

Duona kasdieninė, veido kremas, šampūnas ar bet kuri kita kasdieninė prekė kaskart susiduria su vartotojo pasirinkimo paradoksu. Žmonės teigia perkantys konkretų produktą ir pakuotė jiems nėra svarbi, tačiau akivaizdu, kad pirmiausiai „perka“ žmonių akys.
 
Patrauklus, simpatijas keliantis pakuotės dizainas ne vienam Lietuvos gamintojui atvėrė kelius į sėkmę vietos ir užsienio rinkose, nors patys gaminiai ir nesikeitė. Specialistai pataria gamintojams neignoruoti vartotojų elgesio, antraip jie gali patirti rimtą verslo nesėkmę.
 
Svarbus – ekologinis pėdsakas
 
Dalis pirkėjų sako, kad jiems produkto pakuotė visiškai nesvarbi. Tačiau dominuojančios tendencijos rodo ką kitą: pakuotės dizainas apgalvotai prekę gali pakelti į aukštesnį lygį, taip patraukti tikslinės auditorijos dėmesį ir komunikuoti apie jos kokybę, išskirtumą ar netgi – ekologiškumą, „švarumą“.
 
„Dažniausiai vartotojai vertina pakuotės turinį, už kurį sumokėjo ir pakuotės atskirai netraktuoja kaip pridėtinės vertės. Pakuotės padeda surasti reikiamą prekę, išskiria ją iš kitų kategorijos prekių, sukuria potyrius išpakuojant produktus. Visa tai yra priskiriama prekės savybėms, todėl susiformuoja nuomonė, kad pakuotė nėra svarbi. Tačiau supakavus tą patį produktą į akivaizdžiai kokybiškai skirtingas pakuotes, pasirinkimą ir produkto kokybės vertinimą lemtų pakuotė“, – įsitikinęs Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) valdybos narys Algirdas Orantas.
 
A. Orantas pabrėžia, kad šiuo metu dizaino pakuočių rinkoje vyrauja ekologijos ir atsakingo vartojimo tendencija.
 
„Vis didesnei daliai pirkėjų rūpi pakuotės paliekamas ekologinis pėdsakas. Labai aiškiai matoma žiedinės ekonomikos įtaka, kiekvienais metais ji vis labiau stiprėja. Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, galima matyti atkeliaujančias tendencijas, tik kartais jas lemia ekonominiai faktoriai ir jos nėra taip greitai ir kokybiškai įdiegiamos“, – sako A. Orantas.
 
Pokyčiai – į naudą
 
Plataus vartojimo, kasdieninių prekių pakuočių dizaino ciklas yra maždaug penkeri metai, o tada reikia permainų. Tačiau kodėl prekės pakuotės keitimas Lietuvoje nėra dažnas reiškinys?
„Dažnai tai brangus ir daug laiko bei resursų reikalaujantis procesas. Pridėkime vartotojų lojalumo prekės ženklui klausimą ir gausime atsakymą. Seni ir žinomi prekės ženklai, turintys lojalių pirkėjų ratą, atnaujinami mažais žingsniais nuolat ir kas keletą metų drąsiau keičiant dizainą“, – pasakoja A. Orantas.
 
Pasak LGDA valdybos nario, dažniausiai eksperimentuojama su naujais į rinką įvedamais produktais arba su riboto leidimo pakuotėmis.
 
„Galime stebėti visą eilę riboto leidimo produktų pavyzdžių: nuo alkoholio iki duonos arba „kraftinio” alaus, kur drąsiai eksperimentuojama su pakuotės dizainu“, – sako A. Orantas.
 
Vienu sėkmingiausių pavyzdžių, kuomet buvo pakeista prekės pakuotės dizainas, A. Orantas laiko kosmetiką „You&Oil“.
 
„Dažnai produkto sėkmė yra kompleksinis veiksmų rezultatas. Mano nuomone, kosmetikos „You&Oil“ sėkmė užsienio rinkose atnaujinus pakuotę yra vienas iš gerų kompleksinių veiksmų pavyzdžių“, - sako A. Orantas.
 
Pakuotės dizainas – ne tik „gražus“ paveikslėlis
 
Geriausi Lietuvos pakuočių darbai šiemet jau trečią kartą bus apdovanojami parodų ir kongresų rūmuose „Litexpo“ vyksiančioje Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF lapkričio 9-11 dienomis. Parodos metu veiks Nacionalinių pakuotės dizaino apdovanojimų konkursui pateiktų darbų ekspozicija.
 
Konkursinius darbus vertina komisija, suburta iš nepriklausomų dizaino, gamybos, marketingo ir pardavimų sričių ekspertų.
„Tai yra savo srities profesionalai, konkursinius darbus jie vertina anonimiškai, nematydami darbų autorių. Komisijos pirmininkas yra Hannes Paesoo (Estija). Tai suteikia daugiau solidumo ir žiūrint į ateitį matome galimybes plėsti konkurso geografiją“, - sako G. Lašas.
 
LGDA pirmininkas pastebi, kad vertinant pakuotės dizainą svarbu ne tik estetinis vaizdas.
 
„Pakuotės dizainas viena iš tų sričių, kuri sparčiai vystosi, o tokie renginiai padeda įvertinti padarytus darbus ir paskatinti kelti kokybės kartelę. Bendradarbiaudami su PTO (Pakuočių tvarkymo organizacija) siekiame atkreipti dėmesį, jog geras pakuotės dizainas nėra tik „gražus paveikslėlis”. Vertinant pakuotės dizainą yra svarbu įvertinti visą pakuotės gyvavimo ciklą: nuo medžiagų, konstrukcijų parinkimo, grafinių sprendimų, pakuotės gamybos iki panaudojimo ir pakuotės utilizavimo“, - sako G. Lašas.
 
Nors NAPA organizavimas reikalauja nemažai pastangų ir laiko, tačiau dizaineriams tai yra labai reikšmingas renginys.
 
„Profesine prasme mums, dizaineriams tai yra svarbus renginys, leidžiantis pamatyti pakuotės dizaino situaciją Lietuvoje ir geras postūmis kurti kokybiškesnius dizaino sprendimus“, - įsitikinęs G. Lašas.
 
Parodos dalyviams tikrai nereikės nuobodžiauti: šalia NAPA ekspozicijos bus ir B2B erdvė, kur bus gera proga susitikti medžiagų tiekėjams, dizaineriams, pakuotės gamintojams bei užsakovams. Pirmąją parodos dieną taip pat bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės su profesionalais „Kaip gauti rezultatą iš pirmo karto“.
 
„Lapkričio 10 d. B2B erdvėje vyks konferencija, skirta pakuotės dizaineriams, gamintojams, užsakovams. Planuojame surengti ir studentų, jaunųjų dizainerių pakuotės dizaino darbų parodą”, - atskleidžia G. Lašas.