Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

S. Prūsaitis gimtajame mieste pradėjo naujo albumo ''39'' pristatymo turą

Ketvirtadienio vakarą Saulius Prūsaitis buvo audringais plojimais pasitiktas Marijampolėje. Gimtajame mieste jis pradėjo savo naujojo albumo „39“ pristatymo turą po Lietuvą.

ALEN CHICCO DEBIUTINIS KONCERTAS!

„X Faktorius“ sužibėjęs ir su trenksmu grįžti į muzikinę sceną nusiteikęs atlikėjas Tomas Alenčikas-Alen Chicco kviečia į savo debiutinį koncertą!

Garsus sporto medikas: agresyvus sportavimas – užprogramuota trauma

Kai miestų sporto salės ir klubai garuoja nuo įkaitusių sportininkų kūnų, po vasaros panorusių atgauti sportinę formą arba semtis adrenalino varžybų metu, ruduo – didžiojo darbymečio sporto medikams pradžia. Į juos kreipiasi ir miesto krepšinio lygos žaidėjai, ir profesionalūs sportininkai, ištikti netikėtų traumų.

Jubiliejiniai grupės ''Tabasco'' 20-mečio koncertai

Neįtikėtinai greitai bėgantis laikas primena, kad grupei „Tabasco“, plungiškių įkurtai 1998-asiais, jau metas švęsti dvidešimties metų jubiliejų. Ta proga muzikantai Gediminas Norvaišas, Edmundas Noreika, Algirdas Zigmantas ir Edmas Juška savo gerbėjus žada pradžiuginti nauju albumu bei dviem ypatingais koncertais Klaipėdoje ir Plungėje.

Vienas įspūdingiausių šou pasaulyje BLUE MAN GROUP - pirmą kartą Lietuvoje!

Kauno „Žalgirio“ arenoje Lietuvos žiūrovai pagaliau turės galimybę pamatyti vieną populiariausių šou pasaulyje – „Blue Man Group“.

Trakų pilį sudrebins „Ten Walls“ ir Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro koncertas „Symphony“

Rugpjūčio 10 d. Trakų pilyje vyksiantis pasirodymas pretenduoja tapti vienu įdomiausių vasaros koncertų.

NOVATURO dovanų kuponas svajonių atostogoms!

Norite nustebinti savo artimą žmogų? Dovanokite išsvajotą poilsį ir įspūdžius!

Merūnas ir Lukas atgaivino legendinį popklasikos hitą ''Laikas''

Merūnas Vitulskis ir Lukas Pačkauskas atgaivino vieną visų laikų garsiausių lietuviškų dainų „Laikas“, kurią lygiai prieš dvidešimt metų Lukas atliko su maestro Virgilijumi Noreika. Simboliška, kad maestro vietą šiandien užėmė Merūnas, kurį pats V. Noreika vadindavo savo įpėdiniu.

Scenos legenda – ansamblis ''Nerija'' – pradėjo atsisveikinimo turą po Lietuvą

Anšlaginiu koncertu Panevėžyje Lietuvos estrados scenos gyva legenda – ansamblis „Nerija“ – pradėjo savo atsisveikinimą su žiūrovais. Paskutinį kartą vienoje scenoje pasirodo visas „Nerijos“ žvaigždynas: Edmundas Kučinskas, Birutė Petrikytė, Simonas Donskovas, Vitalijus Pauliukas, Laima Žemaitytė, Nijolė Tallat-Kelpšaitė ir Antanas Čapas. Ansamblio gerbėjai netelpa salėse, jau paskelbti 4 papildomi koncertai.

Gruodį Kaune – antrasis elektroninės šokių muzikos festivalis „Medusa Music Festival”

Žalgirio“ arenoje vyks jau antrasis elektroninės šokių muzikos festivalis „Medusa Music Festival“

Išvaizdos galia: pakuotė prekę gali parduoti arba pasmerkti nesėkmei

Duona kasdieninė, veido kremas, šampūnas ar bet kuri kita kasdieninė prekė kaskart susiduria su vartotojo pasirinkimo paradoksu. Žmonės teigia perkantys konkretų produktą ir pakuotė jiems nėra svarbi, tačiau akivaizdu, kad pirmiausiai „perka“ žmonių akys.
 
Patrauklus, simpatijas keliantis pakuotės dizainas ne vienam Lietuvos gamintojui atvėrė kelius į sėkmę vietos ir užsienio rinkose, nors patys gaminiai ir nesikeitė. Specialistai pataria gamintojams neignoruoti vartotojų elgesio, antraip jie gali patirti rimtą verslo nesėkmę.
 
Svarbus – ekologinis pėdsakas
 
Dalis pirkėjų sako, kad jiems produkto pakuotė visiškai nesvarbi. Tačiau dominuojančios tendencijos rodo ką kitą: pakuotės dizainas apgalvotai prekę gali pakelti į aukštesnį lygį, taip patraukti tikslinės auditorijos dėmesį ir komunikuoti apie jos kokybę, išskirtumą ar netgi – ekologiškumą, „švarumą“.
 
„Dažniausiai vartotojai vertina pakuotės turinį, už kurį sumokėjo ir pakuotės atskirai netraktuoja kaip pridėtinės vertės. Pakuotės padeda surasti reikiamą prekę, išskiria ją iš kitų kategorijos prekių, sukuria potyrius išpakuojant produktus. Visa tai yra priskiriama prekės savybėms, todėl susiformuoja nuomonė, kad pakuotė nėra svarbi. Tačiau supakavus tą patį produktą į akivaizdžiai kokybiškai skirtingas pakuotes, pasirinkimą ir produkto kokybės vertinimą lemtų pakuotė“, – įsitikinęs Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) valdybos narys Algirdas Orantas.
 
A. Orantas pabrėžia, kad šiuo metu dizaino pakuočių rinkoje vyrauja ekologijos ir atsakingo vartojimo tendencija.
 
„Vis didesnei daliai pirkėjų rūpi pakuotės paliekamas ekologinis pėdsakas. Labai aiškiai matoma žiedinės ekonomikos įtaka, kiekvienais metais ji vis labiau stiprėja. Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, galima matyti atkeliaujančias tendencijas, tik kartais jas lemia ekonominiai faktoriai ir jos nėra taip greitai ir kokybiškai įdiegiamos“, – sako A. Orantas.
 
Pokyčiai – į naudą
 
Plataus vartojimo, kasdieninių prekių pakuočių dizaino ciklas yra maždaug penkeri metai, o tada reikia permainų. Tačiau kodėl prekės pakuotės keitimas Lietuvoje nėra dažnas reiškinys?
„Dažnai tai brangus ir daug laiko bei resursų reikalaujantis procesas. Pridėkime vartotojų lojalumo prekės ženklui klausimą ir gausime atsakymą. Seni ir žinomi prekės ženklai, turintys lojalių pirkėjų ratą, atnaujinami mažais žingsniais nuolat ir kas keletą metų drąsiau keičiant dizainą“, – pasakoja A. Orantas.
 
Pasak LGDA valdybos nario, dažniausiai eksperimentuojama su naujais į rinką įvedamais produktais arba su riboto leidimo pakuotėmis.
 
„Galime stebėti visą eilę riboto leidimo produktų pavyzdžių: nuo alkoholio iki duonos arba „kraftinio” alaus, kur drąsiai eksperimentuojama su pakuotės dizainu“, – sako A. Orantas.
 
Vienu sėkmingiausių pavyzdžių, kuomet buvo pakeista prekės pakuotės dizainas, A. Orantas laiko kosmetiką „You&Oil“.
 
„Dažnai produkto sėkmė yra kompleksinis veiksmų rezultatas. Mano nuomone, kosmetikos „You&Oil“ sėkmė užsienio rinkose atnaujinus pakuotę yra vienas iš gerų kompleksinių veiksmų pavyzdžių“, - sako A. Orantas.
 
Pakuotės dizainas – ne tik „gražus“ paveikslėlis
 
Geriausi Lietuvos pakuočių darbai šiemet jau trečią kartą bus apdovanojami parodų ir kongresų rūmuose „Litexpo“ vyksiančioje Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF lapkričio 9-11 dienomis. Parodos metu veiks Nacionalinių pakuotės dizaino apdovanojimų konkursui pateiktų darbų ekspozicija.
 
Konkursinius darbus vertina komisija, suburta iš nepriklausomų dizaino, gamybos, marketingo ir pardavimų sričių ekspertų.
„Tai yra savo srities profesionalai, konkursinius darbus jie vertina anonimiškai, nematydami darbų autorių. Komisijos pirmininkas yra Hannes Paesoo (Estija). Tai suteikia daugiau solidumo ir žiūrint į ateitį matome galimybes plėsti konkurso geografiją“, - sako G. Lašas.
 
LGDA pirmininkas pastebi, kad vertinant pakuotės dizainą svarbu ne tik estetinis vaizdas.
 
„Pakuotės dizainas viena iš tų sričių, kuri sparčiai vystosi, o tokie renginiai padeda įvertinti padarytus darbus ir paskatinti kelti kokybės kartelę. Bendradarbiaudami su PTO (Pakuočių tvarkymo organizacija) siekiame atkreipti dėmesį, jog geras pakuotės dizainas nėra tik „gražus paveikslėlis”. Vertinant pakuotės dizainą yra svarbu įvertinti visą pakuotės gyvavimo ciklą: nuo medžiagų, konstrukcijų parinkimo, grafinių sprendimų, pakuotės gamybos iki panaudojimo ir pakuotės utilizavimo“, - sako G. Lašas.
 
Nors NAPA organizavimas reikalauja nemažai pastangų ir laiko, tačiau dizaineriams tai yra labai reikšmingas renginys.
 
„Profesine prasme mums, dizaineriams tai yra svarbus renginys, leidžiantis pamatyti pakuotės dizaino situaciją Lietuvoje ir geras postūmis kurti kokybiškesnius dizaino sprendimus“, - įsitikinęs G. Lašas.
 
Parodos dalyviams tikrai nereikės nuobodžiauti: šalia NAPA ekspozicijos bus ir B2B erdvė, kur bus gera proga susitikti medžiagų tiekėjams, dizaineriams, pakuotės gamintojams bei užsakovams. Pirmąją parodos dieną taip pat bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės su profesionalais „Kaip gauti rezultatą iš pirmo karto“.
 
„Lapkričio 10 d. B2B erdvėje vyks konferencija, skirta pakuotės dizaineriams, gamintojams, užsakovams. Planuojame surengti ir studentų, jaunųjų dizainerių pakuotės dizaino darbų parodą”, - atskleidžia G. Lašas.