Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

Kuršių marių apsuptyje roko baladės kitaip…

Didžiulę charizmą ir sceninę patirtį turintys atlikėjai Česlovas Gabalis ir Jeronimas Milius liepos 21 d. kviečia ant “Muzikuojančio kelto” denio, kur Kuršių marių apsuptyje naujai suskambės visiems gerai žinomos ir mylimos roko baladės. Jiems fortepijonu talkins Feliksas Zakrevskis.

Donato Montvydo koncerte – gerbėjai iš daugiau nei 40 pasaulio miestų.

Liekant savaitei iki didžiausio dainininko Donato Montvydo šou šią vasarą „Vasara LIVE Cirkas“, koncerto organizatoriai atskleidė itin įdomų faktą. Atkakliai tarptautinės karjeros siekiančio atlikėjo koncerte apsilankys gerbėjai iš daugiau nei 40 pasaulio miestų.

SUPER DISCO 80-90 ŲJŲ VILNIUJE IR PALANGOJE

Iš karto trys žvaigždės vienoje scenoje ir baleto šou – tai reta galimybė išgirsti mėgstamiausias to meto dainas, atliekamas originalių vokalistų ir, žinoma, pašokti!

Paaiškėjo, kas apšildys Tove Lo koncertą Vilniuje

Charizmatiška saldžiabalsė fėja. Estijos metų atlikėja. Dainų kūrėja ir teatro aktorė.

Pasaulio jaunimo dailiojo čiuožimo Grand Prix etapas ''Amber Cup''

Pirmą kartą Lietuvos dailiojo čiuožimo istorijoje vyks pasaulio jaunimo (iki 21 m.) dailiojo čiuožimo Grand Prix etapas „Amber Cup“. Išvysite daugiau nei 100 sportininkų iš 33 pasaulio šalių pasirodymus pavienio čiuožimo (merginų ir vaikinų) bei šokių ant ledo rungtyse. Renginio ambasadoriai visų laikų Lietuvos mylimiausi čiuožėjai Margarita Drobiazko ir Povilas Vanagas.

Mistiniss ledo šou ,,DRAKULA” – istoriją apie amžiną meilę!

ICE VISION pristato nepakartojamą, mistinį ledo šou ,,DRAKULA” – istoriją apie amžiną meilę

Pasaulinė džiazo legenda Janas Garbarekas koncertuos Vilniuje

Gruodžio 2 dieną, Viniuje, koncertų salėje Compensa savo pasirodymą surengs pasaulinė džiazo legenda Janas Garbarekas ir žymus indų perkusininkas Trilokas Gurtu.

Tarptautinis festivalis ''Druskininkų vasaros teatro SANKRYŽA''

IV Tarptautinio festivalio Druskininkų vasaros teatro “SANKRYŽA“ programa.

UEFA: FK ''Žalgiris'' - KI ''Klaksvik''

Startuoja bilietų prekyba į UEFA Europos lygos rungtynes!

St. Petersburg Festival Ballet ''Gulbių ežeras''

Šiame sezone St. Petersburg Festival Ballet Jums pristato pasaulinės klasikos perlą – baletą „Gulbių ežeras“

Orkestras LORDS OF THE SOUND su programa ''Music is coming''

Garsus Ukrainos simfoninis orkestras LORDS OF THE SOUND surengs naujus pasirodymus Lietuvoje

Nuo liepos 23 dienos bilietai brangs 10%!

Skandalingieji „Die Antwoord“ koncertuos Vilniuje! Pietų Afrikos Respublikoje susikūrusios grupės koncertas vyks rugpjūčio 7 dieną, Compensa koncertų salėje. Die Antwoord yra pasaulinio garso alternatyvios muzikos atlikėjai kuriantys provokuojančią muziką ir video klipus.

Lygiosios žirgų lenktynės

Lygiosios žirgų lenktynės – tarsi nesurežisuotas spektaklis, kuriame lankytojai neabejotinai pasikrauna teigiama energija bei labai lengvai ir greitai pagauna azartą dėl nesudėtingų taisyklių – kuris žirgas atbėga pirmas, tas tampa nugalėtoju.

Išvaizdos galia: pakuotė prekę gali parduoti arba pasmerkti nesėkmei

Duona kasdieninė, veido kremas, šampūnas ar bet kuri kita kasdieninė prekė kaskart susiduria su vartotojo pasirinkimo paradoksu. Žmonės teigia perkantys konkretų produktą ir pakuotė jiems nėra svarbi, tačiau akivaizdu, kad pirmiausiai „perka“ žmonių akys.
 
Patrauklus, simpatijas keliantis pakuotės dizainas ne vienam Lietuvos gamintojui atvėrė kelius į sėkmę vietos ir užsienio rinkose, nors patys gaminiai ir nesikeitė. Specialistai pataria gamintojams neignoruoti vartotojų elgesio, antraip jie gali patirti rimtą verslo nesėkmę.
 
Svarbus – ekologinis pėdsakas
 
Dalis pirkėjų sako, kad jiems produkto pakuotė visiškai nesvarbi. Tačiau dominuojančios tendencijos rodo ką kitą: pakuotės dizainas apgalvotai prekę gali pakelti į aukštesnį lygį, taip patraukti tikslinės auditorijos dėmesį ir komunikuoti apie jos kokybę, išskirtumą ar netgi – ekologiškumą, „švarumą“.
 
„Dažniausiai vartotojai vertina pakuotės turinį, už kurį sumokėjo ir pakuotės atskirai netraktuoja kaip pridėtinės vertės. Pakuotės padeda surasti reikiamą prekę, išskiria ją iš kitų kategorijos prekių, sukuria potyrius išpakuojant produktus. Visa tai yra priskiriama prekės savybėms, todėl susiformuoja nuomonė, kad pakuotė nėra svarbi. Tačiau supakavus tą patį produktą į akivaizdžiai kokybiškai skirtingas pakuotes, pasirinkimą ir produkto kokybės vertinimą lemtų pakuotė“, – įsitikinęs Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA) valdybos narys Algirdas Orantas.
 
A. Orantas pabrėžia, kad šiuo metu dizaino pakuočių rinkoje vyrauja ekologijos ir atsakingo vartojimo tendencija.
 
„Vis didesnei daliai pirkėjų rūpi pakuotės paliekamas ekologinis pėdsakas. Labai aiškiai matoma žiedinės ekonomikos įtaka, kiekvienais metais ji vis labiau stiprėja. Lietuvoje, kaip ir visame pasaulyje, galima matyti atkeliaujančias tendencijas, tik kartais jas lemia ekonominiai faktoriai ir jos nėra taip greitai ir kokybiškai įdiegiamos“, – sako A. Orantas.
 
Pokyčiai – į naudą
 
Plataus vartojimo, kasdieninių prekių pakuočių dizaino ciklas yra maždaug penkeri metai, o tada reikia permainų. Tačiau kodėl prekės pakuotės keitimas Lietuvoje nėra dažnas reiškinys?
„Dažnai tai brangus ir daug laiko bei resursų reikalaujantis procesas. Pridėkime vartotojų lojalumo prekės ženklui klausimą ir gausime atsakymą. Seni ir žinomi prekės ženklai, turintys lojalių pirkėjų ratą, atnaujinami mažais žingsniais nuolat ir kas keletą metų drąsiau keičiant dizainą“, – pasakoja A. Orantas.
 
Pasak LGDA valdybos nario, dažniausiai eksperimentuojama su naujais į rinką įvedamais produktais arba su riboto leidimo pakuotėmis.
 
„Galime stebėti visą eilę riboto leidimo produktų pavyzdžių: nuo alkoholio iki duonos arba „kraftinio” alaus, kur drąsiai eksperimentuojama su pakuotės dizainu“, – sako A. Orantas.
 
Vienu sėkmingiausių pavyzdžių, kuomet buvo pakeista prekės pakuotės dizainas, A. Orantas laiko kosmetiką „You&Oil“.
 
„Dažnai produkto sėkmė yra kompleksinis veiksmų rezultatas. Mano nuomone, kosmetikos „You&Oil“ sėkmė užsienio rinkose atnaujinus pakuotę yra vienas iš gerų kompleksinių veiksmų pavyzdžių“, - sako A. Orantas.
 
Pakuotės dizainas – ne tik „gražus“ paveikslėlis
 
Geriausi Lietuvos pakuočių darbai šiemet jau trečią kartą bus apdovanojami parodų ir kongresų rūmuose „Litexpo“ vyksiančioje Baltijos maisto ir gėrimų parodoje BAF lapkričio 9-11 dienomis. Parodos metu veiks Nacionalinių pakuotės dizaino apdovanojimų konkursui pateiktų darbų ekspozicija.
 
Konkursinius darbus vertina komisija, suburta iš nepriklausomų dizaino, gamybos, marketingo ir pardavimų sričių ekspertų.
„Tai yra savo srities profesionalai, konkursinius darbus jie vertina anonimiškai, nematydami darbų autorių. Komisijos pirmininkas yra Hannes Paesoo (Estija). Tai suteikia daugiau solidumo ir žiūrint į ateitį matome galimybes plėsti konkurso geografiją“, - sako G. Lašas.
 
LGDA pirmininkas pastebi, kad vertinant pakuotės dizainą svarbu ne tik estetinis vaizdas.
 
„Pakuotės dizainas viena iš tų sričių, kuri sparčiai vystosi, o tokie renginiai padeda įvertinti padarytus darbus ir paskatinti kelti kokybės kartelę. Bendradarbiaudami su PTO (Pakuočių tvarkymo organizacija) siekiame atkreipti dėmesį, jog geras pakuotės dizainas nėra tik „gražus paveikslėlis”. Vertinant pakuotės dizainą yra svarbu įvertinti visą pakuotės gyvavimo ciklą: nuo medžiagų, konstrukcijų parinkimo, grafinių sprendimų, pakuotės gamybos iki panaudojimo ir pakuotės utilizavimo“, - sako G. Lašas.
 
Nors NAPA organizavimas reikalauja nemažai pastangų ir laiko, tačiau dizaineriams tai yra labai reikšmingas renginys.
 
„Profesine prasme mums, dizaineriams tai yra svarbus renginys, leidžiantis pamatyti pakuotės dizaino situaciją Lietuvoje ir geras postūmis kurti kokybiškesnius dizaino sprendimus“, - įsitikinęs G. Lašas.
 
Parodos dalyviams tikrai nereikės nuobodžiauti: šalia NAPA ekspozicijos bus ir B2B erdvė, kur bus gera proga susitikti medžiagų tiekėjams, dizaineriams, pakuotės gamintojams bei užsakovams. Pirmąją parodos dieną taip pat bus organizuojamos kūrybinės dirbtuvės su profesionalais „Kaip gauti rezultatą iš pirmo karto“.
 
„Lapkričio 10 d. B2B erdvėje vyks konferencija, skirta pakuotės dizaineriams, gamintojams, užsakovams. Planuojame surengti ir studentų, jaunųjų dizainerių pakuotės dizaino darbų parodą”, - atskleidžia G. Lašas.