Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

Oficialiai paskelbti „Red Bull SoundClash“ muzikinės dvikovos vedėjai

Pasaulinio garso muzikos šou „Red Bull SoundClash“ po trejų metų pertraukos grįžta į Lietuvą.

K. Tarasevičiūtė apie Vaižganto spektaklį: tai turi pamatyti jaunimas

„Norėčiau, kad šį spektaklį pamatytų jaunimas ir suprastų, kaip žmonių pasirinkimai gali pakeisti viską“

Trečią spalio savaitę sostinę (ir ne tik!) drebins festivalis ''Tai — aš''

Šiandien prasideda išankstinė bilietų prekyba į didžiuosius Tarptautinio dainuojamosios poezijos festivalio renginius Šv. Kotrynos bažnyčioje. Aštuonioliktus metus vyksiančio festivalio rengėjai sako, kad savo žiūrovams turi paruošę ir planą B, jei kartais, kaip šių metų pavasarį, atsitiktų gyvenimas. Tad spalio 12 - 17 d. festivalis įvyks bet kokiomis aplinkybėmis.

Pučiamųjų instrumentų orkestro ''Trimitas'' ambicijos auga

2020 m. rudens-žiemos sezonui Lietuvos valstybinis pučiamųjų instrumentų orkestras „Trimitas“ parengė egzotiškų premjerų ir netikėtų muzikinių eksperimentų. Sezoną kolektyvas pradeda tęsdamas šį pavasarį užsimezgusį bendradarbiavimą su orkestro meno konsultantu ir vizituojančiu dirigentu iš Švedijos Leifu Karlssonu ir jo projektu „Nuo maršų iki šachmatų“.

Vokalinė grupė HYOID (Belgija): superbalsų teatras

Originali belgų vokalinė grupė į Vilnių atveža spektaklį, išgarsėjusį dėl naujo požiūrio į žmogaus balsą

Tarptautinis menų festivalis ''Plartforma'' pristato atlikėjus po vandeniu ir su kaukėmis

Rugsėjo 12–19 d. Klaipėdoje vyks XIV Tarptautinis menų festivalis „Plartforma“, įvairiose miesto vietose pristatysiantis muzikos, šiuolaikinio šokio, dokumentinio ar lėlių teatrų programą. Šiųmetinę programą padiktavo pandeminė realybė, todėl daugelis pristatomų projektų kvies išeiti iš komforto zonos, kvestionuos žmogaus ribų galimybes, adaptavimąsi ir/ar nenorą prisitaikyti prie naujų sąlygų nei fiziškai, nei psichologiškai. Pasitelkdami įvairiausias formas ir atliepdami festivalio šūkį „Menas be kaukių“, menininkai kalbės apie nepatogius dalykus. Kaip bebūtų ironiška, bet dauguma organizatorių atrinktų projektų yra „saugūs“: atlikėjai visą spektaklį ne tik dėvi kaukes, bet ir panyra į vandens gelmes...

Klaipėdoje koncertuos šansono karaliumi tituluojamas Michail Šufutinskij!

Ekskliuzivinis Michailo Šufutinskio koncertas su orkestru, šou grupe „Атаман“ ir vokaliniu duetu „ЛиАда“

Svarbi informacija apie perkeltų renginių kompensavimą

Svarbi informacija apie perkeltų renginių kompensavimą

Midsummer Vilnius 17 atidarys įspūdingas baletas „Radio and Juliet“!

MIDSUMMER VILNIUS’17 - ATIDARYMO RENGINYS
RADIO AND JULIET baletas pagal RADIOHEAD MUZIKĄ

Šių metų vidurvasarį Vilniaus miesto širdyje jau antrą kartą vyks festivalis „Midsummer Vilnius“. Kelias savaites Valdovų rūmų kieme vilniečiai ir miesto svečiai bus kviečiami stebėti žymiausių šalies ir užsienio atlikėjų pasirodymus po atviru dangumi. Festivalį liepos 17 d. atidarys įspūdingas, apdovanojimus pelniusio choreografo Edward Clug baletas „Radio and Juliet“.

Daugybę festivalių apkeliavusiame ir žiūrovų susižavėjimą pelniusiame spektaklyje pasirodys garsiojo Rusijos „Marinskio“ teatro žvaigždės. Profesionalių šokėjų vaizduojamoje dabartyje žiūrovai galės atpažinti amžinąsias žmogaus gyvenime vyraujančias temas – meilę, neapykantą, mirtį, nusivylimą. Jas apjungs vidinės jėgos ir įtampos kupina „Radiohead“ grupės muzika, puikiai iliustruojanti pastovų modernaus žmogaus nepasitenkinimą savo aplinka bei jo vienatvės būseną.

Vienos dalies pasirodyme alternatyvi muzika, Šekspyro pjesės interpretacija ir modernus baletas susijungs į neišardomą sąjungą, kurią žiūrovai pradės stebėti tik sutemus – pasirodymui reikalinga visiška tamsa. 

Anot spektaklio choreografo, žymaus šokėjo ir Slovėnijos nacionalinio teatro vadovo E. Clug, „Radio and Juliet“ balete žiūrovai neišvys žymiosios meilės istorijos atpasakojimo. Čia Džiuljeta nenužudo savęs, nes jau pakankamai kenčia dėl neišpildytos meilės. Moderniame balete Džiuljetą nuo pat pasirodymo pradžios iki jo pabaigos žiūrovai matys kaip vienišą moterį, keliaujančią į savo meilės preliudiją. 

Slovėnijos nacionalinio teatro vadovas Edward Clug savo karjeros pradžioje atliko vaidmenis įvairiuose klasikinio ir modernaus baleto spektakliuose, už kuriuos pelnė ne vieną apdovanojimą. Pastaruosius penkiolika metų jis taip pat tapo žymus dėl savo išskirtinio choreografijos stiliaus ir įrodė esąs išradinga jėga šiuolaikinio šokio pasaulyje.