Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

DUBINGIAI NEW YEAR SPA 2019 su Radistais!

Nori įdomiai ir siautulingai sutikti Naujuosius Metus? Atvažiuok į Dubingius, kur jau aštuntus metus vyksta geriausi Naujųjų Metų vakarėliai!

GRUODŽIO 27 DIENOS STEBUKLAI KAUNO ŽALGIRIO ARENOJE!

LAIMA VAIKULĖ ir KAUNO MIESTO SIMFONINIS ORKESTRAS Kaune!

''Mango'' 20-mečio koncerte VIP svečiais taps gerbėjai

Grupė „Mango“ šiuo metu gyvena didžiuliu jauduliu prieš jau rytoj, spalio 20 d., Klaipėdos „Švyturio“ arenoje įvyksiantį grandiozinį 20-mečio koncertą. Merginos tikina, jog gerbėjams nori padovanoti patį nuostabiausią šou, be kurio taip pat yra paruošusios ir daugybę staigmenų.

Lietuvoje - sportininkų karjeras gelbstintis gydytojas

Lietuvą atvyksta vienas žinomiausių pasaulio sporto medikų – Dr. Dr. Homayunas Gharavi. Gruodžio 12-13 dienomis Vilniuje jis surengs dviejų dienų seminarą sporto treneriams, kineziterapeutams ir patiems sportininkams „Kaip treniruoti ir gydyti nugalėtojus”.

„Bilan'o Planeta“ – tai naujo formato šou Vilniuje ir Klaipėdoje!

„Bilan'o Planeta“ – tai naujo formato šou, kuriame persipina muzika, performansas, kinas ir heroiniai komiksai.

GERIAUSIŲ PASIRODYMŲ PROGRAMA ''H.U.M.O.R.A.S.''

Šmaikščios ir aštrialiežuvės močiutės Matriona ir Cvetochik, kurios sudaro duetą „Novye Russkie Babki“ (rus. Новые Русские Бабки), Lietuvos žiūrovams surengs du gero humoro vakarus. Jų metu duetas pristatys savo geriausių pasirodymų programą „H.U.M.O.R.A.S.“ Kovo 17 d. Vilniuje koncertų salėje „Compensa“ ir kovo 22 dieną Palangos koncertų salėje karaliaus humoras ir tvyros pozityvi nuotaika.

JAZZU&CHORAS 'VIVA'' „Vaidilos“ teatro scenoje!

Jau lapkričio 29 d. „Vaidilos“ teatro scenoje – išskirtinis Justės Arlauskaitės – Jazzu pasirodymas.

Papildomi Vienos festivalio Štrauso orkestro pasirodymas Kaune!

Vienos festivalio Štrauso orkestras, vadovaujamas pasaulinio garso dirigento Peterio Gutho, koncertuos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje

Merūnas pristato sudėtingiausią programą: po jos žmonės nebedainuoja

Gruodžio mėnesį Merūnas Vitulskis surengs iškilmingus solidžios programos koncertus „Pasaulio klasikos hitai“. Akompanuojant orkestrui „Vilniaus sinfonietta“, turėsime puikią progą dar kartą įsitikinti, ko vertas geriausias Lietuvos tenoras. „Pasaulio klasikos hitų“ programai jis atrinko garsiausius kūrinius, kuriuos atlikti reikia ne tik nepaprasto vokalinio talento, bet ir išlavintos technikos, puikaus balso valdymo ir emocinio išjautimo.

Gruodį Kaune – antrasis elektroninės šokių muzikos festivalis „Medusa Music Festival”

Žalgirio“ arenoje vyks jau antrasis elektroninės šokių muzikos festivalis „Medusa Music Festival“

TURKISH AIRLINES BALTIC CHALLENGE CUP LIETUVOJE!

Lapkričio 8-11 dienomis, Vilniaus „Pramogų arenoje“ 6 nacionalinės vyrų ledo ritulio rinktinės

Alina Orlova Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje!

Alina Orlova prisipažino, kad ankstyvąją kūrybą primenantis rinkinys yra tarsi dešimtmečio baigiamasis etapas

Vizualizacija, gimusi iš oro

Pakalbėkime apie orą“. Ši frazė įprastai reiškia anaiptol ne manieringą bendravimo būdą, net labiau žargoniškąjį „oro stumdymą“, pilstymą „iš tuščio į kiaurą“, kalbėjimą be pasiruošimo, taigi, „iš oro“. Verbaliai tai artima kitam blogą statusą turinčiam užsiėmimui – veltėdiškam „laiko užmušimui“.

Tačiau „kalbėjimas apie orą“ vis dėlto yra kur kas fundamentalesnis, nei atrodytų iš pirmo žvilgsnio, net jei tokių sąvokų kaip „oro pilis“ ir „fundamentas“ teoriškai nejungia jokia tūrinė medžiaga.

Unikalus festivalis „Akordeono muzikos savaitė“ dėl to ir yra unikalus, kad jo nevaržo jokios įcementuotos tradicijos ir principai „taip reikia“ ar „visi taip daro“. Atvirkščiai – šis festivalis gimsta ant pamatų „niekas taip nedaro“. Todėl kai festivalio šūkiu pasirenkama frazė „Pakalbėkime apie orą“, tenka pakapstyti giliau, nes ten kažkas turi būti pakasta.

Ir tikrai: pasikalbėjimas apie orą yra pirminė dialogo fazė, padedanti nepažįstamiems žmonėms pradėti pokalbį, kuris netrukus gali virsti labai veržliu ir žavingu diskusijos kriokliu.

Apie orą – tai ir apie tai, kuo mintame, kaip gyvename, kaip gyvens ateities kartos, ar tikrai planetos laukia katastrofa su tokia doze oro taršos, kokią leidžiame sau šiandien.

Apie laisvės orą, jo skonį šiais metais kalbasi visa Lietuva, švenčianti nepriklausomybės atkūrimo šimtmetį.

Taigi, šimtai būdų apie orą kalbėtis prasmingai. Ir – tiek pat būdų tuo oru, perleistu per akordeono dumples, žavėti klausytojus. Todėl „Akordeono muzikos savaitė“, pradėdama 7-ąjį sezoną, pristato naują vizualinį identitetą, kurio šerdis yra gluminančiai paprasta: oras.

Pirmiausia, mes niekada neturėjome logotipo. Kasmet su mumis dirbdavo vizualinį turinį kuriantys menininkai ir jie buvo laisvi rinktis, ką vaizduoti. Jų medžiaga buvo puiki. Tačiau šiais metais, kai sugalvojome, kad norime turėti pastovų vizualinį identitetą, aš iškart pasakiau kūrybiniems žmonėms, kad nenoriu jokių mygtukų, jokių klavišų, jokių dumplių, nes tai turi visi pasaulio akordeono muzikos festivaliai, – pasakoja „Akordeono muzikos savaitės“ siela, festivalio meno Martynas Levickis. – Užduotis sukurti tokį identitetą buvo patikėta kompanijai „Folk“. Tai yra jauni žmonės, bet jie jau turi įdomios patirties, yra sukūrę matomų dalykų. Tiesiogiai dirbti su festivaliu, ieškant jo vizualinio identiteto, jiems dar nebuvo tekę. Bet pokalbio metu buvo ištrauktas iš kišenės ir Bergeno festivalis, kuris man yra pavyzdys, lygiuojantis į aukščiausią kokybę. Taip mes gražiai susitikome kūrybinėje kryžkelėje. Manęs paprašė inspiruojančio aprašymo, kas yra akordeonas. Sukūriau tekstą, kuriame didžiausią dalį ir skyriau orui, nes jis yra pagrindinis variklis. Nors žvelgiant į akordeoną viskas atrodo sudėtinga ir mechaniška, vis dėlto šio instrumento garsą ir gyvybę sukuria oras. O kiekvieno akordeonisto identitetas, unikalumas priklauso nuo to, kaip jis tą orą sugeba valdyti.“

Jau per pirmą susitikimą su Martynu ir jo komanda tapo aišku, kad šie žmonės į akordeoną žiūri šiek tiek kitaip, tas požiūris nebuvo daiktiškas ar paprastai apčiuopiamas, turbūt tiksliau tai būtų vadinti filosofija. Todėl norėjome rasti konceptualų sprendimą, kuris to požiūrio ir mąstymo gylio nesuredukuotų iki daiktinio pavidalo. Pradėjome gilintis ne į tai, kaip atrodo akordeonas, o kaip jis veikia, kaip gimsta garsas ir kaip Martyno judesiai jį sukuria. Paaiškėjo, jog viso to pagrindas ir esmė yra oras, jo judėjimas ir valdymas akordeono viduje. Nuo to momento tikrąja ta žodžio prasme „pakibome ore“: mintis įtraukė ir nebepaleido, teliko rasti geriausią būdą jį užfiksuoti, – kalbėjo agentūros „Folk“ kūrybos vadovas Ignas Kozlovas. – Kai pristatėme Martynui idėją, jo veidas buvo iškalbingesnis už bet kokius žodžius, kambarys tiesiog nušvito. Tapo aišku, kad darom.“

Jie mane nustebino tokiu pasirinkimu – užfiksuoti, nuspalvinti orą, kuris cirkuliuoja, kai groju. Visuomet esu už nestandartinius sprendimus. Bet, klausiau, kaip gi mes tai įgyvendinsime? Grįžome į savo kūrybines erdves eksperimentuoti: kas su popieriumi ir markeriais, kas su šviesos diodais. Keitėmės nuotraukomis. Po kelių savaičių su mūsų ir jų kūrybinėmis komandomis susitikome tamsiame kambaryje Menų spaustuvėje“, – pasakojo M. Levickis.

Įsijungė kameros, šviesos, Martynas užgrojo lietuvių liaudies kūrinį „Beauštanti aušrelė“. Jo ištrauka buvo kartojama ne vieną kartą, tačiau kaskart projekto komandai išsprūsdavo „wow!“, išvydus, kaip tas pats kūrinys, vienodai tiksliai grojamas, gali įgauti vis kitokį vizualinį kūną.

Tu tiesiog nekvescionuojamai tiki idėja, tiki jos stiprumu, jos įdomumu, bet negali žinoti, į ką tai pavirs. Kita vertus, mane tai ir veža: įdomiau nežinoti, kas bus, nei žinoti, kad viskas pavyks. Šimtaprocentinės sėkmės dalykas visuomet suteikia saugumo, ne tik festivalyje, bet ir gyvenime. Tačiau draivo daugiau, kai nežinai. Kaip ir mūsų klausytojai – jie ne visada žino, kas jų laukia, bet tai ir yra variklis“, - sakė M. Levickis.

Kūrybinis procesas buvo vaisingas: sukurta 10 „Akordeono muzikos savaitės“ vizualizacijos versijų. Tiek jų ir bus naudojama, šalia pateikiant papildomą informaciją: kiekvienos versijos numerį ir techninius fotografavimo parametrus.