logo
Pasirinkite periodą
Paieška žemėlapyje
Meniu
BILIETŲ DRAUDIMAS

Draudikas yra „If P&C Insurance AS filialas“, draudėjas yra „Nacionalinis bilietų platintojas“, o naudos gavėjas yra bilieto savininkas.

Kas yra bilietų draudimas?
Pirkdami bilietą iš „Bilietai.lt“, galite pridėti bilieto draudimą. Draudimas padengs bilieto kainą, jei negalėsite dalyvauti renginyje dėl draudimo sąlygose nurodytų priežasčių. Bilietų draudimą galima pridėti prie visų bilietų pirkimo internetu Estijoje www.piletilevi.ee, Latvijoje www.bilesuserviss.lv ir Lietuvoje www.bilietai.lt.

Kas draudžiama?  
Draudžiamas bilieto savininkas. Jei bilietas perduodamas kitam asmeniui, bilieto draudimas kartu su bilietu automatiškai perduodamas naujajam bilieto savininkui.

Kas draudžiama bilietų draudimu?
Bilieto draudimas kompensuoja bilieto kainą, jei bilieto savininkas negali dalyvauti renginyje, kai:
• ne anksčiau kaip 10 kalendorinių dienų iki renginio pradžios įvykusi apdraustojo arba jo šeimos nario mirtis;
• nelaimingas atsitikimas arba staigi ir netikėta apdraustojo arba jo vaiko iki 12 metų amžiaus liga, reikalaujanti nuolatinės apdraustojo priežiūros ir slaugos, diagnozuota ne anksčiau kaip 5 kalendorinės dienos iki numatyto renginio dienos;
• žalos, kuri įvyksta per 24 valandas iki renginio ir viršija 2 000 eurų, apdraustojo namams (namui, butui, namų turtui) Lietuvoje dėl gaisro, sprogimo, audros, krušos, potvynio, iš vamzdžių išsiliejusio vandens, vagystės, apiplėšimo, trečiųjų asmenų padarytos žalos, dėl kurios apdraustasis būtinai privalo likti namuose. Apdraustojo šeimos nariai nelaikomi trečiaisiais asmenimis;

• automobilio, taksi, autobuso ir t. t. avarijos apdraustajam vykstant į renginį;

Bilieto draudimas už nepanaudotą bilietą padengia biliete nurodytą sumą. Abonemento ar serijinio bilieto atveju nepanaudoto bilieto kaina apskaičiuojama bendrą kainą padalijant iš renginių skaičiaus.

Kas nedraudžiama bilietų draudimu?
Bilietų draudimas nekompensuoja bilieto kainos, jei:
• bilietas buvo panaudotas dalyvavimui renginyje
• bilieto savininkas nepatenka į renginį dėl spūsties (išskyrus atvejus, kai jo transporto priemonė pateko į eismo įvykį, kas sukėlė spūstį)
• renginio organizatorius ar kas nors kitas grąžino bilieto kainą
• renginys buvo atšauktas arba atidėtas
• bilietas buvo atšauktas dėl renginiui taikomų apribojimų ar draudimų


Atšaukus/perkėlus renginį, renginio organizatorius yra atsakingas už bilieto už atšauktą/perkeltą renginį keitimą ar kompensavimą.



Kaip kreiptis dėl kompensacijos? 
Užpildykite parašką dėl bilieto draudimo išmokos ne vėliau kaip per 30 dienų po renginio, kuriame negalėjote dalyvauti.
Pridėkite šiuos dokumentus:

                      • apdraustą bilietą
                      • medicininę pažymą sveikatos problemų atveju arba mirties liudijimą
                      • policijos parodymus arba nuotrauką, demonstruojančią kas įvyko eismo įvykio ar incidento namuose atveju
„If“ kompanija perveda kompensaciją į jūsų banko sąskaitą.

Perskaitykite draudimo sąlygas ir, jei kiltų klausimų, susisiekite su mumis telefonu
+370 5 210 8800 arba el. paštu draudimas@if.lt.
Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti