Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

WET DANCING/ ŠOKIŲ ŠOU LIETUJE - ''ŠLAPI ŠOKIAI''

Pirmą kartą Lietuvoje Šou, kuriame nereikalingi žodžiai, emocijos skaitomos tarp eilučių ir išreiškiamos kūno kalba.

Europos lyga: Sūduva - Tre Penne

Lietuvos futbolo čempionė Marijampolės „Sūduva“ namie priims stipriausią San Marino klubą „Tre Penne“

ANTIKVARINIAI KAŠPIROVSKIO DANTYS“ NAUJĄ ALBUMĄ PRISTATYS PALANGOJE IR VILNIUJE

Scenos padūkėliai „Antikvariniai Kašpirovskio dantys“ šiuo metu ne tik aktyviai koncertuoja, tačiau ir įrašų studijoje baigia savo naujo, jau trečiojo albumo įrašus.

Legendinis Brian Eno „Apollo“ atkeliauja į Vilnių – koncertas Mėnulio misijos 50-mečiui

Kultinio muzikos prodiuserio, kompozitoriaus, vizualiųjų menų kūrėjo Brian Eno pristatinėti nebereikia jau seniai.

Stereotipus laužantis šokio projektas „Flying Bach“ kitą savaitę grįžta į Vilni

Liepos 23 d. vakarą Vilniaus širdyje įsikūrusių Valdovų rūmų kieme įvyks pasaulinės šlovės sulaukęs šokio pasirodymas „Flying Bach“.

''Man-go'' atsisveikina su praeitimi

Šią vasarą pasikeitė grupės „Man-go“ statusas: kai liepos 6-ąją amžiną meilę mylimajam prisiekė Gabija, kolektyve neliko netekėjusių merginų. Šeimas sukūrusios Rima, Justė ir Gabija ta proga pristato naują dainą „Tikėti meile“ ir praneša apie rudenį planuojamus paskutinius 20-mečio koncertus.

''Pikaso'' vaikinai aiškinasi padidėjusio apetito priežastis

Šį rudenį dvidešimtmečio koncertų turui per Lietuvą besiruošianti grupė „Pikaso“ pristato naują vasarišką dainą „Apetitas“. Atrodytų, kūrinio pavadinimas turėtų būti siejamas su sustiprėjusio alkio ir padidėjusio potraukio maistui pojūčiu. Tačiau „Pikaso“ vaikinai tik smagiai juokiasi ir tvirtina, kad nei vienam iš jų dietologų pagalbos tikrai nereikia.

Nauja daina Marijonas pristato nežemiškus koncertus ''Ore''

Marijonas Mikutavičius pristato naują dainą „Ten galėjai būti tu“, jos vaizdo klipą ir didžiausius metų koncertus „Ore“, kurie vyks: gruodžio 6 d. – Klaipėdoje.

FUTUREkit – inovacijų vystymo procesą paaiškina iš abiejų jo pusių

odis “inovacija” – tai dviprasmybė. Pirma reikalaujanti akylo įžvalgumo stebint aplinkos pokyčius, tuo pačiu ji skatina kurti naujas vertes, paneigiančias beveik viską, kas matoma aplink. Todėl mes sugalvojome FUTUREkit – renginį, kuris inovacijų vystymo procesą paaiškina iš abiejų jo pusių.
Ne mažiau klausimų kelia ir tendencijos. Vienos jų savo svorį įrodo kurdamos naujus kelius kuriantiems ar komunikuojantiems vertę, kitos primena aidą kažko, kas jau buvo pasakyta. Jeigu nežinosime, kaip tikrąsias tendencijas atskirti nuo to, kas tiesiog madinga, matyti bendrą kryptį 2017-ais (ir 2018-ais, ir net toliau) gali pasidaryti labai sunku.
Nors didžiausius tendencijų lūžius jau paminėjome savo Brand Guide 2017 (tyrimas: http://goo.gl/M4AQWk), FUTUREkit yra mūsų noras žengti dar toliau.