Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

Lilas ir Innomine su orkestru po atviru dangumi!

Grupės koncertas Kalnų parke stebins ne tik muzikiniais sprendimais, bet ir šviesų bei vizualizacijų šou

Mamos dienos koncertas Žalgirio arenoje!

Šį šiltą ir jausmingų akimirkų vakarą viskas tik Jums, brangios Mamos!

''Mango'' lyderė Rima: ''Širdyje likome tokios pačios mergiotės''

Neseniai dukrelės susilaukusi grupės „Mango“ lyderė Rima Petrauskytė-Paulauskienė ilgai ramiai vietoje nusėdėti negali. Dviejų dukrų mama ir vėl grįžo į repeticijos sales tam, kad grupės gerbėjams galėtų padovanoti įspūdingiausius muzikinius pasirodymus. Rima jau netrukus grįš į sceną jubiliejiniuose „Mango“ koncertuose įvairiuose Lietuvos miestuose ir tikina, jog šį kartą norisi viską padaryti dar geriau ir tobuliau.

Režisierius A. Areima: žaidimas skatina mąstyti

Šiandien ir rytoj Juozo Miltinio dramos teatras kviečia į paskutinę premjerą prieš Didžiosios salės rekonstrukciją. Su būriu ryškių teatro ir kviestinių aktorių režisierius Artūras Areima pastatė spektaklį „Fizikai“ pagal Friedricho Dürrenmatto pjesę.

Timati – Didysis solinis koncertas Vilniuje!

Didysis Timati solinis koncertas Europinio turo Vilniuje metu lapkričio 2 d.!

Legendinės grupės Budka Suflera vokalistas Vilniuje – auksinis Krzysztofo Cugowskio jubiliejus

„Bal wszystkich świętych” (Visų Šventųjų balius), „Bo do tanga trzeba dwojga” (Nes tango šokiui reikia dviejų), „Jolka, Jolka pamiętasz” (Jolka, Jolka atsimeni) – kas nežino šių unikaliu atlikimu pasižymėjusių kūrinių. Po daugiau nei dešimties metų pertraukos vilniečiai turės progą gyvai išgirsti didžiausius grupės Budka Suflera ir solinius Krzysztofo Cugowskio hitus – atlikėjas atvyksta į Vilnių švęsti savo 50-ies metų sceninės veiklos jubiliejų! Išskirtinis koncertas įvyks balandžio 27 dieną 19 valandą Compensa koncertų salėje.

Inga Jankauskaitė: mano ožiaragiui patinka keisti planus tik vienu atveju

Didžiausiam savo karjeroje koncertui Kauno „Žalgirio“ arenoje besiruošiančią Ingą Jankauskaitę, iš koncerto organizatorių pasiekė netikėta žinia – planuotas kiekis bilietų parduotas. Šiandien koncerto organizatoriai skelbia papildomą bilietų pardavimą, kuris bus ribotas. Pasak pačios Ingos, tai labai maloni žinia.

Režisierė A. Leonova: apie technologijas kalbu per žmogų

Kovo 8 d. Juozo Miltinio dramos teatre Panevėžyje ir kovo 9 d. Oskaro Koršunovo teatre Vilniuje bus rodomi naujausi režisierės Agnijos Leonovos darbai – diptikas apie dirbtinį intelektą. Vilniečiai galės pamatyti pirmąją ciklo dalį – kūrinį „y: Alisa“, o panevėžiečiai antrąją – spektaklio „Sapiens“ premjerą. Dvidešimt septynerių metų menininkė sukūrė įdomų darbą, kuriame apie naujausių technologijų keliamą pavojų kalba per žmogišką prizmę. Čia ji pritaikė patirtį, įgytą dirbant su O. Koršunovu Lietuvoje ir su garsiu teatro meistru Tadashi Suzuki Japonijoje. Tarp repeticijų su A. Leonova kalbamės, kaip jaunajai režisierei sekėsi dirbti prie naujausių spektaklių, ką ji mąsto apie dirbtinį intelektą ir jo keliamas grėsmes žmonijai, galiausiai ką mano apie teatro meną bei jo galimybes nesustabdomos technologizacijos epochoje.

Ne vien tik mitinis maištas

Panevėžio Juozo Miltinio dramos teatre debiutavęs spektakliu „Roberto Zucco“, jau vasario 22-23 dienomis jaunasis režisierius Augustas Gornatkevičius dviejų dalių spektaklyje „Hotel universalis“ kvies pamąstyti apie tėvų ir vaikų santykius, pagrįstus jaunų žmonių tapatybės, „vietos po saule“ paieškomis jų tėvų sukurtame pasaulyje ir intuityviu, pasąmoniniu noru – tegul ir ne visada pamatuotu – tą pasaulį sugriauti.

Žvilgsnis į pasaulio lyderius

Naujasis režisieriaus darbas remiasi antikos mitu, pasakojančiu apie saulės dievo Helijaus ir okeanidės Klimenės sūnų Faetoną. Pastarajam bandant įrodyti savo dievišką prigimtį, tenka pasitikti tragišką lemtį.
Anot paties režisieriaus, mitai ir juose nagrinėjami klausimai nėra praėjusių laikų turtas. Priešingai – padeda pažinti, tyrinėti ir šių dienų pasaulį.
„Su spektaklio dramaturge Indre Bručkute dar prieš kurį laiką pradėjome galvoti, jog norime garsiai pakalbėti apie savo ir kiek jaunesnių žmonių kartą: apie laisvės vaikus, ateities lyderius, gimusius jau Nepriklausomybės laikotarpiu. Visi tikisi, jog toji karta pakeis Lietuvą ar net pasaulį. Tačiau ar tikrai taip nutiks, kai vis dar atsiranda tokių, kurie valgo skalbimo miltelius ar vykdo įvairius iššūkius socialinėje erdvėje?“, – retoriškai klausia.
Netikėtai po ranka pasitaikęs mitas leido A. Gornatkevičiui suvokti, jog pagrindinis veikėjas Faetonas yra šiuolaikinio bręstančio jaunuolio, bandančio nesėkmingai tapti suaugusiu bei trokštančio valdžios čia ir dabar, atitikmuo.
„Mitas juk nustoja būti mitu, jeigu jis tampa nebeaktualus. Mane nepaprastai domina bandymai suprasti mitus savo laike. Ir jeigu tai išliko tiek metų, reiškia yra kažkas, kas svarbu visam pasauliui“, – įsitikinęs kūrėjas.
A. Gornatkevičius neslepia, jog smalsu dėmesį atkreipti ne vien tik į aplinką ar ateities perspektyvą, bet ir užsiimti savianalize – juk didieji ieškojimai prasideda nuo savęs. Tačiau čia pat randa „faetoniškų“ – vaikiško, impulsyvaus ir dažnai neapgalvoto – maišto pavyzdžių visuomeninėse aktualijose.
„Yra brandus ir nebrandus maištas. Pastarasis tik parodo vis dar vaikišką sąmonę, suvokimą ir pasaulio matymą vien tik juodą arba baltą. Kad ir diskusijos apie Mariaus Ivaškevičiaus Nacionalinę premiją – akivaizdu, jog ir toliau norime likti riboto suvokimo pasaulyje. Taip gyvena vaikai: myliu – nemyliu, draugas – priešas. Baisu yra tai, jog tokių pavyzdžių yra ir politikoje“, – mano A. Gornatkevičius.

Pokyčiai reikalingi ne visuomet

Darbą su lietuviška dramaturgija, kuri yra parašyta specialiai naujajam spektakliui, režisierius drąsiai įvardina savotišku iššūkiu.
Net ir repeticijų metu ne kartą įvyko esminių pjesės pokyčių. I. Bručkutė aktorių poilsio pertraukėlių metu spausdinusi naujus teksto egzempliorius.
„Tai – įdomu ir smagu. Verčia nesustoti, neužsisėdėti, iš tiesų labai vitališkas procesas“, – sako režisierius.
Pagrindinio personažo Faetono vaidmeniui ieškojęs gyvo, veržlaus ir nuožmaus žmogaus, A. Gornatkevičius rolę patikėjo kviestiniam aktoriui Arnui Danusui.
„Net ir pažinodamas kai kuriuos aktorius, pamėgau juos pakviesti į atrankas. Sveikas savęs pasitikrinimas ir sveika konkurencija yra gerai ne tik jiems ar teatrui, bet ir man. Tai kartais padiktuoja netikėtų sprendimų, kurie kitu atveju galbūt ir nebūtų įvykę.“
Priešingai aktorių paieškoms, visiems savo statomiems spektakliams režisierius kostiumų dizainere renkasi Simoną Davlidovičiūtę, o sukurti garso takelį patiki kompozitoriui iš Panevėžio Jokūbui Tulabai.
„Smagu dirbti su žmonėmis, su kuriais susikalbi, kurie yra savo srities profesionaliai. Kalbant apie „Hotel universalis“ kūrybinį procesą, man yra svarbu, jog komanda suprastų tą kartą, apie kurią šnekame. Kaip ir santykiuose – stengiamės į kūrybinį procesą atnešti naują savo dalį, pusę, susikalbėti ir vis dar stebinti vienas kitą“, – šypteli A. Gornatkevičius.

Režisieriaus Augusto Gornatkevičiaus spektaklius gali pamatyti:
„Hotel universalis“:
Vasario 22-23 d. Juozo miltinio dramos teatre.
Kovo 6 d. Nacionaliniame Kauno dramos teatre.
Kovo 22 d. Juozo Miltinio dramos teatre.

„Roberto Zucco“:
Kovo 3 d. Juozo Miltinio dramos teatre.