Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti

Australų muzikos grynuolis RY X Vilniuje pristatys naują albumą

Atrodo, vasara bus įstabi. RY X, tu, mes ir Botanikos sodas.

Operetės spektaklis „Skaniausias kokteilis“!

Tai nuostabus vakaras, kurį turėsite progą praleisti su pačiomis linksmiausiomis įvairių pasaulio operečių ištraukomis.

Oficialu: pirmą kartą Baltijos šalyse koncertuos Blue System/D.Bohlen!

Žalgirio arenoje Blue System/D.Bohlen. Samantha

Nuostabi meilės istorija sušidys ledą ir Jūsų širdis

Ar kada nors regėjote baletą, atliekamą ant ledo? Jei ne, turite unikalią progą, nes vienintelis pasaulyje klasikinis baletas ant ledo atvyksta į Lietuvą.

Šventiniai Tureckio choro koncertai Vilniuje ir Klaipėdoje

Tureckio choras – tai unikalus 21 amžiaus fenomenas, tai tas retas atvejis, kai patys artistai yra šou!

Trims mūzoms tarnaujantis Gediminas Storpirštis praplėtė koncerto ribas

Kovo 10 dieną, 18 val. Vilniuje, šv. Kotrynos bažnyčioje ir kovo 11 d. Kaune, koncertų salėje „Oazė“ įvyks Gedimino Storpirščio ir grupės koncertas – poezijos vakaras „Mana širdis – mana šalis“. „Koncertas skirtas mūsų Nepriklausomybei, mūsų atkurtai demokratijai. Žengiant į naują šimtmetį kviečiu sustoti ir šią dieną švęsti kitaip. Kovo 11-oji yra viena svarbiausių valstybinių švenčių. Kviečiu tuos, kurie ne tik nori užsimiršti, paklausyti skambių ritmų, bet ir gauti peno pamąstyti, prisiminti, pagalvoti“, - sako Gediminas Storpirštis.

Ne vien tik mitinis maištas

Panevėžio Juozo Miltinio dramos teatre debiutavęs spektakliu „Roberto Zucco“, jau vasario 22-23 dienomis jaunasis režisierius Augustas Gornatkevičius dviejų dalių spektaklyje „Hotel universalis“ kvies pamąstyti apie tėvų ir vaikų santykius, pagrįstus jaunų žmonių tapatybės, „vietos po saule“ paieškomis jų tėvų sukurtame pasaulyje ir intuityviu, pasąmoniniu noru – tegul ir ne visada pamatuotu – tą pasaulį sugriauti.

Lev Leščenko / Лев Лещенко Auskiniai Hitai Vilniuje!

Lev Leščenko visuotinai pamėgti hitai skambės ilgai lauktame konverte Vilniuje!

„Betsafe Radistai Village 2019“ skelbia datą ir pirmuosius atlikėjus!

Iš pagrindų atsinaujinusiame festivalyje, kartu su elektroninės šokių muzikos DJ‘ų pasirodymais, vyks ir garsiausių mūsų šalies bei užsienio atlikėjų ir grupių gyvos muzikos koncertai.

„KAUNAS JAZZ“ SKELBIA VISĄ FESTIVALIO PROGRAMĄ

Pavasarį 29-ąjį kartą vyksiantis festivalis „Kaunas Jazz“ šiandien atskleidžia visas kortas.

Lilas ir Innomine pristato naują dainą ir vaizdo klipą!

Intensyviai dešimties metų veiklos jubiliejaus koncertui besiruošiantis hiphopo duetas Lilas ir Innomine klausytojams dovanoja naują dainą, pavadinimu –„Pagyvenęs ir vidutiniškai gudrus“.

Ieva Narkutė turi savo vinilą, bet ne patefoną

Ieva Narkutė išleidžia pirmąją vinilo plokštelę, kuri bus pristatyta Vilniaus Knygų mugėje Muzikos salėje. Plokštelėje pavadintoje „Dešimt“, kaip ir galima įtarti – 10 dainų. Geriausios iš visų trijų jos solinių albumų išleistų per šešerius metus.

Žymus sporto medikas: nebūkime protingesni už evoliuciją

Netrukus į Lietuvą atvyksiantis daktaras Homayunas Gharavi garsėja visame pasaulyje tuo, kad išgydo sportininkus, kuriems kiti gydytojai būna pasirašę diagnozę „Nebesportuoti” . Tarp jo pacientų – Europos čempionai plaukikas Danas Rapšys ir šuolininkė į aukštį Airinė Palšytė, Vokietijos futbolo legenda Juergenas Klinsmannas, žymioji Rusijos plaukikė Julija Jefimova, daugybė elitinių atletų.

Jo požiūris į sportininkų treniravimą ir gydymą dažnai kertasi su tradicinės medicinos principais, tačiau šį Vokietijos specialistą teigiamai įvertino tokių šalių kaip JAV, Švedijos, Rusijos ir Vokietijos nacionalinės įvairių sporto šakų rinktinės. Pats du daktaro laipsnius turintis H. Gharavi kaip medikas ir treneris yra dalyvavęs ketveriose Olimpinėse žaidynėse.

Lietuvoje gruodžio 12-13 dienomis šis specialistas surengs dviejų dienų praktinį seminarą Lietuvos, Latvijos ir Baltarusijos kineziterapeutams, treneriams ir sportininkas „Kaip treniruoti ir gydyti nugalėtojus”.

Prieš atvykdamas į Vilnių šis Irane gimęs specialistas pasidalijo kai kuriais savo filosofijos aspektais.

Jūs laikomas priimtų treniravimo ir terapijos metodų, tokių kaip raumenų tempimas, izometrinės treniruotės ir imobilizavimo po lūžių ir minkštųjų audinių traumų, priešininku. Kaip atsirado teorija „judesys prieš nejudrumą“?

Per gamtos stebėjimą. Gyvenimas priklauso nuo judėjimo, kurį generuoja natūrali aplinka. Gyvūnai turi neuronų sistemą, kontroliuojančią judėjimą, kuris yra intuityviai tobulas, jei jo neveikia nelogiškos prielaidos.

Stabilizuojančios treniruotės (core training) yra labai populiarios sporto klubuose ir įvairiose sporto įstaigose, klubuose. Jei jos tokios populiarios, kodėl jos yra neteisingos?

Istorija byloja, kad populiaru dar nereiškia, kad teisinga. Šerdies, pagrindinių raumenų treniruotės (angl. core training) gali būti labai naudingos, kaip ir daugelis kitų dalykų, jei taikytume juos teisingai priežasčiai teisingu būdu. Aš paklausčiau, kas yra PAGRINDAS (CORE)? Daugybė kineziterapeutų ir gydytojų seka prielaida, kad egzistuoja „vidiniai“ raumenys. Bet kas yra „vidiniai“ raumenys? Ar gi ne visi raumenys (išskyrus kai kuriuos veido raumenis) tvirtinasi prie kaulo?

Jūs treniravote daugybę pasaulinės klasės sportininkų. Kodėl jiems prireikė jūsų pagalbos?

Visi jie buvo gydomi taikant klaidingas prielaidas – stiprinti kūno vietą, kuri jau yra stipri. Deja, jei kas nors nepasiteisina, mes manome, kad reikia stengtis labiau. Tačiau tikrovė yra kitokia – mums, gydytojams ir treneriams reikia geriau susipažinti su esama padėtimi. Pernelyg dažnai mes manome, kad pasiekėme savo viršūnę, ir nauji požiūriai nedomina. Didžiausias pavojus kyla, kai pažinimo kreivė eina lygiagrečiai X ašiai tik dėl to, kad jaučiamės esą ekspertai.

Ar man pasitaikė atvejų, kai negalėjau išspręsti problemos? Be abejo, taip. Ar pasakiau savo sportininkui „ilsėkis“ arba „baik karjerą“? Be abejo, ne. Visuomet galima rasti sprendimą. Protingas gydymas reiškia, kad negalima mesti reikalo, kol jo neperpratai.

Chroniško skausmo vieta niekada nesutampa su problemos vieta. Įsivaizduokite grandinę aplink savo kaklą. Jei tempsi ją, tai sudarys spaudimą kaklui. Net dabartinė medicina rekomenduos kaklo ir nugaros masažą, ultragarsą, šildymą, injekcijas ir panašiai, leisdama kaklo priekiui dar labiau tempti grandinę į priekį. Praėjus kažkiek laiko skausmas priekyje paūmės. Daugiau prasmės daryti masažą, ultragarsą, šildyti ir daryti injekcijas kaklo priekyje, siekiant atpalaiduoti tempimą. Visa tai susiję su tuo, ką darėme su Danu Rapšiu.

Kuo jūs laikote žmogaus kūną? Mašina, kurią galima pataisyti, ar sudėtingesne sistema?

Žmogaus kūnas ir kiekviena jo ląstelė yra puspenkto milijardo metų evoliucijos rezultatas. Gėda tiems ekspertams, kurie mano, jog du dešimtmečiai patirties ir keli sertifikatai gali prilygti tokiems dalykams. Nereikia būti protingesniems už evoliuciją. Nuolatinė kruopšti gamtos stebėsena yra vertesnė nei gilinimasis į sukurtas teorijas žmonių, kurie parduoda jas kaip tikrus faktus. Tikras suvokimas turi būti tikslas, tai buvo mano sėkmės pagrindas.

Daugelis kineziterapeutų tiki, kad raumenų tempimo sistema paseno. Jūs sakote, kad tai kenkia raumenims. Tačiau jūs tikite joga, kurios sistemoje yra daug raumenų tempimo. Kaip tai suprasti?

Vėl – stebėkite gamtą! Ar kada matėte gyvūną, tarkime, šunį ar katę, tampantis prieš persekiojant triušį arba pelę? Jei taip, tai auka buvo seniai pabėgusi. Net jei kalbame apie vaikus mokyklos kieme. Atsimenate, kad pertraukos metu tampytumėtės arba apšilinėtume prieš žaisdami futbolą arba gaudynes?

Kai kas gali sakyti, kad mano katė rąžosi. Tačiau tai daugiau yra išsitiesimas, natūralus judesys, o ne raumens tempimas. Išsitiesimas yra ilgėjimas derinamas su raumenų susitraukimu. Žmonės taip daro, kai būna pavargę. Jei pažvelgsime į mikroskopinę anatomiją, pamatysime, kad susitraukiančias skaidulas supa kolageno vamzdeliai (fascija). Tempimas reikštų vamzdelių tempimą be aktyvaus susitraukimo ir maksimalaus skaidulų atpalaidavimo. Išsitiesimas reiškia raumenų susitraukimą siekiant ekstremalių kampų neprarandant sugebėjimo generuoti jėgą.

Mano nuomone, gyvi kūnai turi sugebėti kontroliuoti ir išlaikyti visas pagrindines pozicijas būdami atsipalaidavę. Tai padeda jiems likti gyviems. Tai – ėjimas, šokinėjimas, nusileidimas, siekimas, sukimasis, susilenkimas ir ypač gilus pritūpimas, kuris yra natūrali pozicija tuštinantis. Visi šie judesiai ir kombinacijos suteikia platų spektrą diagnozei ir terapijai. Pavyzdžiui, sugebėjimas padaryti gilų pritūpimą be įtampos yra geriausia terapijos strategija prieš nugaros skausmą.

Pasak Jūsų, pasyvi mobilizacija po operacijos turi mažiausiai vertės reabilitacijos procesui. Kodėl?

Pasyvi mobilizacija yra nenatūrali. Įsivaizduokite mus prieš 10 tūkst. metų urve. Kur tada buvo pasyvi mobilizacija po traumos? Kur ta pasyvi mobilizacija sužeistų gyvūnų atveju? Judesys yra veiksmas! Kūnas turi būti aktyvus. Pasyvumu mes išjungiame smegenis, iš kurių po to tikimės judesio kontrolės.

Aš atradau metodus kaip laikytis sveikimo dėsnių nesunaikinant sugebėjimo kontroliuoti judesį. Visas kūnas neturi jausti sužeistos vietos apribojimo.